Razvrsti po:ceniceni  nazivunazivu

Rešitve

Integracija umetne inteligence (AI) - do popolnega prevoda v katerikoli jezik.
Nikoli več se ne boste znašli v zadregi zaradi jezikovnih ovir. S ponosom predstavljamo inovativno rešitev, ki vam omogoča, da svoj izdelek prilagodite vsakemu trgu, ne glede na jezikovno ozadje. Naš modul AI vam omogoča, da s samo enim klikom prejmete popolnoma natančen prevod vašega izdelka v želeni jezik. Ne glede na to, ali ciljate na evropske, azijske ali ameriške trge, bo vaša sporočila in opisi izdelkov prevedena s pomočjo umetne inteligence, ki zagotavlja doslednost, jasnost in natančnost. Vaša spletna stran bo z umetno inteligenco postala resnično mednarodna, saj bodo stranke po celem svetu lahko enostavno brskale po vaših izdelkih v svojem maternem jeziku. Ne izgubljajte več časa in truda pri ročnih prevodih ali iskanju zunanjih prevajalcev. Naš avtomatični AI prevajalnik vam bo prihranil dragocene vire, hkrati pa zagotovil izjemno kakovostno prevajanje. Enostavni prevod vsebine v katerikoli jezik
 
Povezava s Fulfillment centrom
Ponujamo vam modul, ki bo vašo spletno trgovino avtomatično povezal s slovenskim fulfillment centrom Warehouse.si. Z našim modulom jim lahko avtomatično pošljete naročila iz svoje spletne trgovine, oni pa jih v vašem imenu zapakirajo in odpošiljajo po celem svetu. Warehouse.si vam bo omogočil brezskrbno in cenovno ugodno skladiščenje vseh vaših izdelkov v njihovem centralnem skladišču v Ljubljani. Z našim modulom jim lahko avtomatično pošljete naročila iz svoje spletne trgovine, oni pa jih v vašem imenu zapakirajo in odpošiljajo po celem svetu. Svojim strankam nudijo tudi partnerske pogoje pri dostavnih službah (cenejše pošiljanje paketov), možnost osebnih prevzemov vaših paketov v Ljubljani (kar lahko ponudite svojim kupcem) in obdelavo vseh reklamacij ter neprevzetih paketov. Obiščite https://warehouse.si/ in se prepričajte zakaj jim lahko zaupate celotno logistiko za vaše pakete, vi pa se lahko raje posvetite marketingu, razvoju posla in vodenju vašega podjetja.
 
Povezava s Pošto Slovenije
Program, ki avtomatično prenese podatke iz naročila na nalepko za pošiljanje, je orodje, ki vam omogoča učinkovito in hitro obdelavo pošiljk. Z uporabo tega programa vam ni več potrebno ročno vnašati podatkov o pošiljkah, saj se ti samodejno prenesejo na nalepko za pošiljanje. S tem vam program omogoča prihranek časa in zmanjšuje možnost napak, ki bi lahko nastale pri ročnem vnašanju podatkov.
 
XML uvozi iz izvozi
Veliko trgovcev ponuja podatke o svojih šifrantih, zalogah in cenah v obliki XML ali CSV datotek. S temi podatki lahko enostavno in hitro osvežite vsebino vaše spletne trgovine brez nepotrebnega ročnega dela. Podatki se samodejno posodabljajo, brez vašega posredovanja, kar vam omogoča nemoten in učinkovit poslovni proces.
 
Program za analizo in napovedovanje prodaje
Program, ki izhaja iz preteklih prodajnih podatkov, avtomatično napoveduje, ali je trenutna zaloga izdelkov zadostna za povpraševanje ter opozarja na morebitno pomanjkanje zaloge. Natančno izračuna, za koliko dni bo trenutna zaloga še zadoščala ter takoj opozori, ko se začne bližati kritična raven zaloge. Program vam omogoča enostaven pregled zaloge in napoveduje pričakovano prodajo, kar vam pomaga pri načrtovanju naročil in optimizaciji zaloge za vaše poslovanje.
 
Program za SEO analizo izdelka
S pomočjo našega programa lahko učinkovito izračunate, na katerem odstotku vašega izdelka se nahajate glede na kakovost opisa in pripravljenost za optimizacijo spletnega iskanja (SEO). Program upošteva številne dejavnike, ki vplivajo na SEO, vključno s ključnimi besedami, prijaznimi URL-ji, kratkimi opisi, meta oznakami in drugimi pomembnimi elementi. S tem vam pomagamo, da dosežete najboljšo možno pozicijo v Googlovem iskalniku ter izboljšate vidljivost in dosegljivost vašega izdelka na spletu.
 
Program za prijavo na malico
Naš program za proizvodna podjetja omogoča enostavno prijavo delavcev na tedenski meni, ki ga pripravlja zunanji ponudnik in vsak dan dostavlja hrano v proizvodno menzo. Sistem omogoča delavcem, da si predhodno naročijo malico ter zagotavlja hitro in učinkovito izvoz naročil za zunanjo ponudbo za nadaljnjo evidenco in spremljanje količine hrane, ki jo je potrebno pripraviti. S tem se izognemo nepotrebnemu gospodarjenju s hrano ter zagotavljamo, da so delavci oskrbljeni z zdravimi in okusnimi obroki.
 
Program za knjižbe materiala
Naš program za knjigovodstvo materiala vam omogoča enostavno vodenje evidence o materialih, ki jih uporabljate v vašem poslovanju. Sistem vključuje šifrant materialov in artiklov ter šifrant partnerjev, kar vam omogoča hitro in natančno vnašanje začetnih stanj, prejetih in izdanih materialov po določenih cenah. Program zagotavlja pregledne izpise zalog, tehtanega povprečja in posameznih postavk, kar vam omogoča natančno spremljanje stanja zalog ter optimizacijo vašega poslovanja. S tem vam olajšamo vodenje vašega poslovanja ter vam pomagamo doseči večjo učinkovitost in uspešnost.
 
CRM za podjetje v dejavnosti zbiranja in odkupa sekundarnih surovin
CRM sistem, namenjen proizvodnim podjetjem, vam zagotavlja popoln nadzor nad vašim poslovanjem. Sistem vključuje osnovne šifrantne tabele za partnerje, artikle in druge pomembne podatke. Z našim programom lahko enostavno izdelate delovne naloge in spremljate naročila skozi celotni proizvodni proces. Naš sistem omogoča tudi pregled naročil po specificiranih filtrih materiala in končnih artiklih ter kreiranje packing liste in tiskanje nalepk za pripravo materiala na paleto. Sistem omogoča tudi kreiranje in dodeljevanje nalog zaposlenim ter vodenje evidence sestankov. Pregled trenutnih naročil po fazah za proizvodnjo je na voljo tudi na velikem zaslonu s statusi, kar zagotavlja popoln pregled nad poslovanjem. Z našim CRM sistemom boste dosegli večjo učinkovitost, boljši nadzor in večjo uspešnost vašega proizvodnega podjetja.
 
CRM mailing program
Naš mailing program, integriran neposredno v vaš CRM sistem, omogoča učinkovito in enostavno obveščanje strank o računih, zapadlih obveznostih ter drugih pomembnih obvestilih. Sistem omogoča kreiranje privlačnih HTML predlog, ki jih lahko prilagodite vašemu slogu in blagovni znamki. Enostavno lahko pošljete email sporočila izbranim skupinam prejemnikov in spremljate njihovo dostavo ter odzive v mapi Poslano. Z našim mailing programom boste zagotovili, da bodo vaša sporočila strankam vedno pravočasno dostavljena in ustrezno oblikovana.
 
Program za vodenje delovnega časa
Izdelali smo program, ki omogoča natančno vodenje delovnega časa na gradbiščih ter enostavno administracijo v podjetju. Sestavljen je iz dveh delov: prvi del je namenjen delovodjem, ki lahko preko programa spremljajo opravljene ure svoje ekipe delavcev in vnašajo spremembe, kot so enaka ura prihoda/odhoda ali dodajanje delavcev na delovišče iz poljubnega dneva. Program omogoča tudi mesečni pregled opravljenih ur za vse delavce na gradbišču. Drugi del programa pa je namenjen administraciji, kjer se urejajo šifrantov, kot so delavci, delovodje in gradbišča. Poleg tega je omogočeno tudi polmesečno obračunavanje plač ter informativni prikaz izplačila plače. Program omogoča tudi izdajo virmanov za uvoz v banko, kar olajša administrativne postopke v podjetju.
 
Outlook Add In povezan s CRM-jem
Izdelek je programski dodatek (Add-In) za Outlook, ki je povezan s CRM sistemom in omogoča učinkovitejšo komunikacijo s strankami. Uporabnik lahko prek gumba v Outlooku enostavno pretvori prejeto e-pošto v ustrezno strankino zadevo v CRM-ju, kar pripomore k boljšemu sledenju in upravljanju s strankinimi zahtevami. Poleg tega pa lahko s pomočjo drugega gumba v Outlooku enostavno premika e-pošto v predhodno določeno mapo v CRM-ju, kar olajša preglednost in organizacijo komunikacije s strankami.
 
CRM za družbo za ravnanje z odpadno embalažo
Program za družbo za ravnanje z odpadno embalažo je celovita rešitev za učinkovito vodenje poslovanja v skladu z zakonodajo. S pomočjo šifranta partnerjev, ki je razdeljen na zavezance in pavšaliste, lahko uporabnik natančno spremlja svoje poslovne partnerje.
 
WMS vmesnik (warehouse management system)
rogramski vmesnik WMS, namenjen upravljanju skladišča, omogoča povezavo z Birokratom. Ta povezava omogoča samodejni prenos podatkov o dobavnicah iz Birokrata v WMS sistem, kar poenostavi in olajša delovanje skladišča. Poleg tega se informacije o izdajnicah avtomatično prenašajo iz WMS sistema v Birokrat, kar omogoča hitro in učinkovito ustvarjanje navadnih in zbirnih računov. S tem se zmanjša čas, ki ga je treba porabiti za ročno vnašanje podatkov in omogoča boljši nadzor nad poslovanjem skladišča.
 
Program za izračunavanje davčne napovedi
Program za izračunavanje davčne napovedi je namenjen uporabi davčnih svetovalcev. Omogoča kreiranje davčnega poročila za izbrano leto na podlagi uvoženih transakcij. S tem se zmanjša čas in napake pri ročnem izračunavanju davkov ter olajša izpolnjevanje davčnih obveznosti za stranke davčnih svetovalcev. Program je posebej zasnovan za potrebe davčnih svetovalcev, zato nudi obsežno funkcionalnost in prilagodljivost pri izračunavanju davkov. S tem se zagotavlja natančnost in zanesljivost pri izpolnjevanju davčnih obveznosti.
 
Program za načrtovanje in analizo prevozov
rogram za načrtovanje in analizo prevozov omogoča enostavno in učinkovito organizacijo prevozov. Z njim lahko dodajate dobavnice na zbirne sezname, ki jih natisnete in predate vozniku tovornjaka. Zbirna lista vsebuje seznam, kje mora voznik pobrati tovor in kakšna je njegova teža. Poleg tega program omogoča tudi preračun RVC na podlagi vrednosti dobavnic in vnešenih predvidenih stroškov prevoza. Program se sinhronizira z Birokratom, kar omogoča branje in zapisovanje podatkov o partnerjih, dobavnicah in specifikacijah dobavnic. Tako lahko z lahkoto upravljate s svojimi strankami in dobavitelji ter zagotovite natančnost in zanesljivost pri izpolnjevanju vaših logističnih potreb. Poleg tega program ponuja razna poročila in izpise, ki vam pomagajo spremljati vaše poslovanje in prepoznavati priložnosti za izboljšave.
 
Vmesnik za prenos računov Birokrat-Minimax
Program za avtomatski prenos računov med računovodskim programom Birokrat in računovodskim programom Minimax vam omogoča enostaven in učinkovit prenos računov brez potrebe po ročnem pošiljanju v računovodstvo. S tem se zmanjša čas in napake pri ročnem vnose podatkov ter zagotavlja boljši nadzor nad vašimi računi. Program omogoča avtomatski prenos podatkov med dvema programoma, kar pospešuje vaše poslovanje in omogoča hitrejši prenos podatkov. S tem se zagotavlja večja natančnost in zanesljivost pri vodenju vašega računovodstva, kar vam omogoča več časa za pomembnejše naloge.
 
CRM za proizvodno podjetje
CRM za proizvodno podjetje vam omogoča učinkovito vodenje vaših poslovnih partnerjev in artiklov s pomočjo osnovnih šifrantov. Z njim lahko enostavno izdelate delovne naloge in spremljate naročila skozi celotno proizvodnjo. Program vam omogoča tudi pregled naročil po specificiranih filtrih materiala in končnih artiklih. S pomočjo programa lahko kreirate tudi packing liste, ki vam pomagajo pri pripravi materiala za paleto in tiskanje nalepk. Poleg tega lahko enostavno kreirate in dodeljujete naloge zaposlenim ter vodite evidenco sestankov. Program omogoča pregled trenutnih naročil po fazah za proizvodnjo na velikem TV s statusi, kar vam zagotavlja pregled nad vašimi poslovnimi procesi in olajša sprejemanje odločitev. S tem vam program pomaga pri izboljšanju učinkovitosti vaše proizvodnje in kakovosti vaših izdelkov.
 
CRM za upravljanje s strankami
CRM za upravljanje s strankami vam omogoča popoln pregled nad vašimi strankami in njihovimi potrebami. S programom lahko spremljate nakup in porabo podpore ter vpisujete porabljene ure za posamezno stranko. Poleg tega vam program omogoča pregled nad plačanimi in neplačanimi računi ter nad pogodbami, kar vam olajša vodenje poslovanja s strankami. Avtomatično pošiljanje računov konec meseca vam prihrani čas in zagotavlja učinkovitost vašega poslovanja. Program vam omogoča tudi prenos mailov iz MS Outlooka, kar vam olajša komunikacijo s strankami in vam zagotavlja popoln pregled nad vašo korespondenco. Kreiranje ponudb iz šifranta prodajnega programa je enostavno in hitro ter vam omogoča učinkovito vodenje prodajnih procesov. S tem vam program pomaga pri izboljšanju vašega poslovanja in zadovoljstvu vaših strank.
 
Program za beleženje delovnega časa v proizvodnji
Izdelava izdelkov v proizvodnem procesu zahteva natančno spremljanje časa, ki ga posamezni delavci namenijo določenim opravilom. Zato je učinkovito upravljanje s časom ključnega pomena za učinkovitost proizvodnje. V ta namen je bil razvit program za beleženje delovnega časa v proizvodnji, ki omogoča zelo natančno spremljanje opravljenih delovnih ur.
 
Razvrsti po:ceniceni  nazivunazivu
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?