Zakaj sinhronizacija prodajnega programa v spletni trgovini s poslovnim programom?

Pogosti problemi, ki jih imajo spletne trgovine so, da ni vseh izdelkov na strani opremljenih z opisi, slikami, zalogami. Lahko se celo zgodi, da imate na spletu določene izdelke, ki jih v prodajnem program sploh nimate več. Novih izdelkov, ki pa jih imate, pa še niste uspeli objaviti in ste tako izgubili priložnost, da te izdelke postavite na trg takoj, ko jih prejmete. Preprosto nimate časa in volje. Vaše stranka pa so nezadovoljne, razočarane ali celo jezne in širijo slab glas o vas. Zato je ažurnost podatkov ključnega pomena, da vaša spletna trgovina pridobiva na prepoznavnosti in kompetentnosti.

Mnogi imajo poleg spletne trgovine tudi fizično prodajalno in je zato urejanje spletne trgovine še toliko bolj časovno omejeno. Tako trpi vasa fizična trgovina kot tudi spletna prodaja. V tem primeru mora administrator take spletne trgovine zaposliti še vsaj eno osebo, ki ureja prodajni program na spletu in skrbi za ažurnost podatkov. V Element Labu se zavedamo tega problema, s katerim se v večini spletnih trgovina soočajo prodajalci, zato smo naš razvoj in poudarek usmerili predvsem v OPTIMIZACIJO POSLOVNIH PROCESOV in razvili sistem, ki avtomatično sinhronizira prodajni program iz vašega poslovnega program v spletno trgovino. Z aktivacijo takšnega sistema boste pridobili na času in točnosti podatkov. Tu ne bo človeških napak, ki jih lahko ob prenašanju in ažuriranju povzroči še tako skrben in vešč administrator. Prodani izdelek v fizični v trgovini se bo ažuriral na splet. Enako velja, če boste na spletu prodali izdelek in se bo nakup zabeležil v vašem poslovnem programu.

Sinhronizacija prodajnega programa v spletni trgovini s poslovnim programom ima več prednosti:

 

  1. Bolj učinkovit in zanesljiv proces naročanja in dostave: Sinhronizacija omogoča hitrejši in bolj učinkovit proces naročanja in dostave, saj so vsi podatki o izdelkih, cenah in zalogah v realnem času posodobljeni v obeh programih. S tem se izognemo morebitnim napakam pri naročanju, podvajanju naročil in zamudah pri dobavi izdelkov.

  2. Upravljanje zalog: Sinhronizacija omogoča, da so zaloge izdelkov v spletni trgovini in poslovnem programu vedno posodobljene in natančne. Tako se izognemo situacijam, ko stranka naroči izdelek, ki ga ni več na zalogi, ali pa se pojavi situacija, ko imamo na zalogi izdelek, ki ga v spletni trgovini ni več na voljo.

  3. Boljša analitika: S sinhronizacijo prodajnega programa v spletni trgovini s poslovnim programom lahko bolj natančno spremljamo prodajo in druge ključne kazalce uspešnosti. Tako lahko hitreje prepoznamo trende in prilagodimo svoje poslovanje, da bomo še bolj uspešni.

  4. Prihranek časa: Sinhronizacija prodajnega programa v spletni trgovini s poslovnim programom nam omogoča, da avtomatiziramo določene procese, kot so naročanje, izdajanje računov in dostava. S tem prihranimo čas, ki ga lahko namenimo drugim nalogam v podjetju.

 

V skupnem se lahko s sinhronizacijo prodajnega programa v spletni trgovini s poslovnim programom izboljša učinkovitost, natančnost, preglednost in nadzor nad poslovanjem, kar pa ima za posledico boljše poslovne rezultate.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?