Optimizacija strani in vaš prodajni program!
Kam vpišem podatke za optimizacijo?
V sistemu elShop je poskrbljeno, da boste lahko sami optimizirali vašo spletno stran ali spletno trgovino za čimboljšo uvrstitev v spletnih iskalnikih.
Ključnega pomena za dobro njadljivost so vsebine in meta podatki.
Ne čakajte in začnite z optiizacijo že danes!
Meta oznake boste lahko vpisali za vsako posamezno vsebinsko stran in podstran, kot tudi za vsak posamezen nivo spletne trgovine.
Optimizacija na nivoju artiklov se vrši avtomatsko na podlagi besedil artikla (naziv, kratki opis, ...)
Optimizacija prodajnega programa
1.) Naziv artikla naj tudi vsebuje ključne besede
2.) Kratek opis naj vsebuje ključne besede
3.) V dolgem opisu pa naredite sledeče:
> Napišite naslov opisa in ga označite kot slog NASLOV 2. Ne prepisujte naziva artikla, ampak uporabite drugačne besedne zveze
> Uporabite podanslov NASLOV 3 – v smiselnem stavku podanslova vključite ključne besede
> V besedilu opisa ključne besede označite z BOLD textom in iz njih morda naprej naredite Interne linke. Npre če imate besedo v opisu LIČILO/A to besedo povežite do vaše strani v trgovini LIČILA ali morda do katere novice
POMEMBNO!!!
4.) Napišite čim več člankov in novic ki jih bo google bral in se bodo zraven artiklov tudi prikazovali. Te članke povežite za artikli. To naredite tako, da ko pišete novico, imate v zavihku še PRODAJNI PROGRAM ki ga povežete. Poišlite še sorodne člankei in jih povežite. Ko pišete članke upoštevajte v opisu članka vse to, kar velja za opis artikla. Bold linki NASLOV2 in NASLOV3
POMEMBNO!!!! -> Več člankov bolje bo – morda naredite razdeleg BLOG in tam pišite vse članke in zanimivosti – poizkusite najti vsaj 1 do 2 članka tedensko. Google smatra nove dodatne vsebine kot zelo pozitivno in vas bo nagradil z višjo uvrstitvijo.
5.) ZELO POMEMBNO: Vsaka slika pri artiklu in novici naj bo v administraciji komentirana. Vpišite komentarje.
6.) TEHNIČNI PODATKI – vpišite tehnične podatke artikla. Uporabite ključne besede
7.) FILTRI – uporabite filtre
8.) Naredite opise skupin, vrst in naredite bannerje za vsako trgovinsko kategorijo. V opisu uporabite enaka pravila, kot jih morate uporabljati pri dolgem opisu izdelka
9.) Vpišite ročno meta podatke na vsak nivo vašega prodajnega programa
10) Vpišite prijazne url za vsak nivo in za vsak artikel. V prijaznih URLjih upoštevajte tudi znak / npr: www.vasa-spletna-stran.si/oblacila/hlače/jeans-hlace-levis-501
UPORABNE POVEZAVE:
Google Trends
Preverite najpogostejše iskalne pojme v isklniku Google
Tag Assistant (by Google) za Chrome brskalnik
META SEO inspector - Chrome Web Store
Useful to inspect the meta data found inside web pages, usually not visible while browsing.
Open SEO Stats(Formerly: PageRank Status)
text 1-92
Povezane novice
Optimizacija spletne strani je širok pojem. Iskalniki kot je Google so zelo skrivnostni glede svojih algoritmov pri izračunavanju pozicije spletne strani za posamezno ključno besedo.
resnice in miti o iskalnem marketingu in optimizaciji spletnih strani
elShop spletno orodje omogoča vse potrebno, da lahko sami pripravite svojo spletno trgovino prijazno googlovemu iskalniku. Vpisujete meta oznake, naslove in ključne besede. Vpisujete prijazne url naslove, vpisujete H1, H2 H3 itd...