Google iskalnik
resnice in miti o iskalnem marketingu in optimizaciji spletnih strani
Velikokrat dobimo vprašanja strank, ki se nanašajo na optimizacijo spletnih strani, izboljšanje pozicije v iskalnikih in prvih zadetkih na vrhu strani.
Primerjati prve tri zadetke (in zadetke na desni strani Googlove strani, ki so v resnici plačani oglasi) in ostale najdene spletne strani, je kot da bi primerjali hruške in jabolka.
Najprej nekaj osnovnih dejstev:
Optimizacija spletne strani vam ne zagotavlja nujno mesta med prvimi zadetki v Googlu!
Google loči dva bistvena pojma pri prikazu rezultatov vašega iskanja.
Zgornji trije zadetki (večinoma trije, lahko tudi manj ali nobeden če ključna beseda oglaševalcem ni zanimiva) in zadetki, ki se pojavljajo ob strani so plačani oglasi preko Googlovega sistema AdWords. Označeni so z rumeno ikono s črkami AD ali OGLAS.
Zadetki, ki se pojavijo pod plačljivimi zadetki pa so proizvod tako imenovanega organskega iskanja. Na to pozicijo lahko vplivamo z dobro optimizirano spletno stranjo.
"Če plačam oglaševanje v Google iskalniku se ne rabim več sekirati in mučiti z optimizacijo."
To ne drži iz dveh razlogov:
1. AdWords kampanja mora biti dobro zastavljena. Oglaševalska kampanja v Google iskalniku in Google oglaševalski mreži zahteva veliko izkušenj, znanja, in "nastavitev" oglaševanja. Ne nasedajte ponudnikom, ki vam na primer ponujajo 1000 klikov za "samo" 200 EUR. Pomislite - ali je prav vsak naključen mimoidoči vaša potencialna stranka? Ali bi v svoji trgovini želeli 1000 firbcev ali 200 pravih kupcev, ki so zainteresirani za to kar ponujate? Torej ni pomembna samo količina klikov, ampak tudi njihova kakovost v smislu potenciala stranke.
LAHKO SE ZGODI, DA PLAČATE VELIKO DENARJA ZA MINIMALNE UČINKE!
2. Zaradi oglaševanja na Google oglaševalski mreži še zdaleč ne smete zanemariti svoje spletne strani oz. njene optimizacije za Googlove botke, ki pridejo na vašo stran iskati informacije, ki bodo ključne pri uvrstitve vaše spletne strani v organskih (ne plačljivih) rezultatih.
a.)Prva prednost je povsem očitna - zadeva je praviloma ZASTONJ! potrebno je nekaj vloženega dela iz vaše strani (v okviru zakupljenih ur vam to lahko naredimo tudi mi) in stran je optimalno pripravljena, da se pokaže in začne služiti svojemu namenu!
b.) Druga prednost pa je po naših izkušnjah ta, da stran, ki je dobro uvrščena na organskem (ne plačljivem) iskanju dosega tudi boljše rezultate na plačljivem delu oglaševanja.
"Zakaj bi potem plačeval za oglaševanje, če lahko dobro optimiziram svojo spletno stran?"
No, čeprav je čarobna beseda zastonj dokaj mamljiva, pri optimizaciji strani obstaja en večji problem. Lahko traja tudi nekaj mesecev, da vaša stan prileze na prvo stran organskega iskanja. Najverjetneje želite pokazati svoje atribute prej in ne želite biti izpostavljeni na milost in nemilost strica Googla in njegovih "čudnih" robotkov. Prav tako so spremembe na strani evidentirane z zamikom, ker se podatki o straneh akumulirajo periodično in se lahko zgodi, da organski zadetki prikazujejo stran ali izdelek, ki se ga že morda izbrisali.
Vi želite, da za vas izvedo TAKOJ! Tukaj stopi v ospredje AdWords - oglaševanje na Googlovi mreži. Ne bomo se spuščali v zares osupljive možnosti, ki vam jih nudi. O tem kdaj kasneje.
Poudariti pa je treba, da se oglaševanje vzpostavi takoj, ko pritisnete gumb PLAČAJ. Oglaševanje z plačljivimi oglasi na Googlu je odzivno, nudi obilo možnosti in pristopov k oglaševanju.
- lahko utrjujete blagovno znamko.
- lahko se skoncentrirate na klike (ampak od pravih, torej potencialnih kupcev)
- lahko uporabite napredne pristope in natančno merite strošek oglaševanja, in dobiček, ki se generira iz tega oglaševanja.
- obstaja še veliko možnosti glede oblike oglasov, kje v Googlovi oglaševalski mreži oglašujete,…
V podjetju Element Lab d.o.o. vam nudimo več pristopov k optimalnemu pojavljanju na Google iskalniku.
1.) Lahko vas naučimo kako uspešno optimizirati spletno stran za iskalnike in lahko vam zaženemo vašo oglaševalsko kampanjo, katero prepustimo v vaše roke z znanjem kako delati manjše spremembe za večanje uspešnosti oglaševalske kampanje.
2.) če pa ste iskreni do sebe (in nas) in si priznate da NIMATE ČASA da bi se UČINKOVITO aktivirali za spletni marketing vaše spletne strani, pa nam predajte vajeti - poskrbeli bomo za nego in uspešno rast vaše blagovne znamke, vaših izdelkov ali storitev s vzpostavitvijo odlične marketinške kampanje.
text 1-92
Povezane novice
elShop spletno orodje omogoča vse potrebno, da lahko sami pripravite svojo spletno trgovino prijazno googlovemu iskalniku. Vpisujete meta oznake, naslove in ključne besede. Vpisujete prijazne url naslove, vpisujete H1, H2 H3 itd...
Nadgradnje elShopa skrbijo za to, da vaša spletna trgovina deluje nemoteno in sledi razvoju interneta. Spletna trgovina vam s pomočjo teh nadgradenj nikoli ne bo zastarala ali pa nehala prodajati zaradi zastarelosti in je to tudi garancija na delovanje.
elShop je spletno orodje specializirano za prodajo. Ima veliko funkcionalnosti in mesečno dobiva nadgradnje ter nove funkciaonalnosti. To pomeni, da vam spletna trgovina nikoli ne bo zastarala in boste po enem letu imeli še močnejšo in še boljšo spletno trgovino.
Kaj je to responsive design?
Če vam ta izraz ni poznan, nč hudega, ker je nekaj novega. Izrazi so različni. Mobilne strani, adaptive strani itd... Responsive design je webdesign, ki se popolnoma prilagaja velikosti vašega ekrana. Kar je bistvena prednost od tehnologije, ki se je uporabljala pred tem. To pomeni, da se bo bodisi iz vašega 21 inčnega ekrana doma ali v pisarni ali iPada ali vašega osebnega telefona, stran v vsakem primeru prilagodila tako, da bo pregledna in čitljiva. Torej oblika in postavitev elementov se PRILAGAJA glede na velikost naprave s katero si stran ogledujete.
Sistem elShop je podprt z podrobnimi textovnimi navodili in video navodili, ki vam bodo pomagali pri urejanju vsebin in nastavitvah funkcionalnosti vašega elShopa. V primeru da odgovora ne najdete se lahko oglasite pri nas na rednih seminarjih ki jih prirejamo na podjetju na Litostrojksi 56 1000 ljubljana.