Vas zanima informativna ponudba?

Izdelava spletne trgovine: t.  030 / 700 080  e. info@element.si  elShop spletna trgovina

Optimozacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletne strani je širok pojem. Iskalniki kot je Google so zelo skrivnostni glede svojih algoritmov pri izračunavanju pozicije spletne strani za posamezno ključno besedo.

Razlog:

  • Zaščita pred zlorabo iskalnega algoritma
  • Prikaz relevantnih zadetkov

Ker želijo, da bi na prvem mestu bila res stran, ki si to zasluži nas obveščajo o določenih pravilih, ki naj bi pomagali k boljši uvrstitvi na iskalniku. Nekatere najpomembnejše dejavnike na katere lahko kot lastniki spletne strani vplivate si bomo ogledali v nadaljnjem besedilu.


1. Besedilo


Besedilo na strani mora biti dobro formirano. Našteli bomo nekaj najpomembnejših dobrih praks za ustvarjanje tekstov na spletni strani.


Ključne besede

 

raziščite svojo dejavnost, ki jo predstavljete na spletni strani, ki jo optimizirate. Kako uporabniki iskalnikov iščejo vaše storitve?
Nekaj pravil za določanje ključnih besed:

  • uporabljajte fraze (skupek 2 ali več besed) - npr. Petra prodaja otroška oblačila iz organskega bombaža. Če bi uporabila ključno besedo OBLAČILA, bi imela veliko konkurenco na tej ključni besedi. Pojavila pa bi se lahko pri iskanju na ključno besedo moška oblačila. Takih strank na svoji spletni strani ne potrebuje, saj moških oblačil ne prodaja. Svojo stran bo optimizirala na frazo OTROŠKA OBLAČILA IZ ORGANSKEGA BOMBAŽA ali OTROŠKA OBLAČILA ORGANSKI BOMBAŽ, ipd.
  • Za pomoč pri iskanju novih ključnih besed lahko uporabite strani kot so http://keywordtool.io/ in http://ubersuggest.org/ .


Naslovi (heading)


pri dodajanju teksta na stran besedilo klasično označimo z naslovi in podnaslovi. Na spletni strani so naslovi zelo pomembni, saj povedo brskalniku kaj je pomembno v našem besedilu. Najpomembnejši je glavni naslov (z oznako H1), le temu sledijo podnaslovi (H2, H3, H4, H5...). Zelo pomembno je, da se glavni naslov (H1) na strani uporabi le enkrat. Prav tako naj bo v kontekstu vaših izbranih ključnih besed. Oznake pod H3 (H4, H5,...) se bi praviloma naj uporabljale le pri zelo dolgih tekstih.

Prikaz na primeru teksta iz http://www.element.si/prenova-strani
(H1) Ali je čas za prenovo vaše spletne strani / trgovine?
ali kaj se morate vprašati, ko se odločate za prenovo spletne strani / trgovine
Zavedate se, da je spletna predstavitev pomemben del ...

(H2) 1. Ali je moja spletna stran / trgovina prilagojena za mobilne naprave (pametni telefon, tablični računalnik)?
Graf kaže uporabnike naprav za dostop do spleta. Temno modra črta kaže uporabnike osebnih računalnikov, svetlo modra pa število uporabnikov mobilnih naprav.
Raziskave kažejo, da je v preteklem letu število uporabnikov mobilnih …

(H2) 2. Ali ima moja spletna stran / trgovina zastarel dizajn in tehnologijo?
Slovenski pregovor pravi da imajo vsake oči svojega malarja. Pa vendar lahko z nekaj objektivnosti ugotovite, ali vaša spletna stran odseva to, kar želite sporočiti. Ne samo dizajn, internetna tehnologija...

(H3) a.)dizajn
        b.)...

 

Zanimiva, uporabna, dobro strukturirana vsebina

 

Uporabniki spleta hitro izgubijo interes. Zato jih morate takoj pritegniti z zanimivo vsebino.

Strukturirajte besedilo tako, da bodo:

 

  • naslovi pritegnili bralca, da se poglobi v branje.
  • Uporabljajte povzetke na začetku daljšega teksta.
  • Pomembne besede odebelite.
  • Pri naštevanju uporabljajte tekst v alinejah.
  • Povezave na druge spletne strani naj bodo aktivne.
  • V besedilu dodajajte povezave na druge dele vaše spletne strani (povezava naj bo tudi ključna beseda – npr. „najboljša otroška oblačila“)

 


2. Video vsebine

 

Statistika je pokazala, da so video vsebine bolj učinkovite kot tekstovne vsebine. 90% informacij, posredovanih možganom, je vizualnih in vizualne informacije so v možganih predelane 60.000x hitreje kot tekstovne. So primerne za socialna omrežja – z lahkoto jih delimo s prijatelji in prilepimo link do video vsebine. Optimizacija video vsebin pa je tematika za kak nadaljnji prispevek...

 

Meta oznake


2. ALT TAG na fotografijah


je lahko zelo močno orodje za optimizacijo spletne strani, če se držite nekaj osnovnih pravil:
zaželeno je, da imajo vse fotografije na strani določen ALT TAG
slika naj bo natančno opisana
uporabite svoje ključne besede (vendar pazite, da je v kontekstu fotografije)
vpis naj bo kratek in jedrnat

 

3. Meta oznake


Meta oznake so deli kode, ki opisujejo spletno stran. Programerji poznajo celo vrsto meta oznak (DC), za nas pa so najbolj pomembne:
naslov posamezne strani
opis posamezne strani
ključne besede posamezne strani
Vse meta oznake morajo biti izpolnjene tako, da najbolj natančno opisujejo posamezno stran. Ključne besede pa uporabite samo tiste, ki se pojavljajo na tej konkretni spletni strani. Če imate veliko strani na vaši spletni strani predlagamo, da z kvalitetnimi meta oznakami opremite vsaj najpomembnejše strani (prva stran, strani z najpomembnejšimi produkti, …).


4. Prijazen spletni naslov (friendly URL)


prijazen URL (friendly URL) je spletni naslov, ki je lahko berljiv in opisuje kaj je na tej konkretni strani. Tak naslov je lahko „prijazen“ na dva načina:

  • uporabniki si lažje zapomnijo naslov
  • brskalnikom opisno povemo kaj je na tej strani


Promet preko organskega iskanja na brskalnikih je pomemben, vendar pa v tekmi za prvim mestom na rezultatih ne pozabite na najbolj pomembni faktor – vašega kupca.

 

Kvalitetna izkušnja uporabnika je prvi in bistven kriterij za dobro spletno stran.

Povezane novice

Želim biti 1. na Googlu.
elShop spletno orodje omogoča vse potrebno, da lahko sami pripravite svojo spletno trgovino prijazno googlovemu iskalniku.

elShop spletno orodje omogoča vse potrebno, da lahko sami pripravite svojo spletno trgovino prijazno googlovemu iskalniku. Vpisujete meta oznake, naslove in ključne besede. Vpisujete prijazne url naslove, vpisujete H1, H2 H3 itd...

generični proti plačljivi rezultati
resnice in miti o iskalnem marketingu in optimizaciji spletnih strani

 resnice in miti o iskalnem marketingu in optimizaciji spletnih strani

Mobilne spletne strani
Približno 80% malih podjetij nima spletne strani, prilagojene za mobilne naprave.
Ali je čas za prenovo vaše spletne strani / trgovine?
ali kaj se morate vprašati, ko se odločate za prenovo spletne strani / trgovine

 

Kontaktirali vas bomo

Vpišite svoj e-mail ali telefonsko številko in z veseljem vam sporočimo več informacij.   

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
S klikom na POTRDI soglašate z uporabo piškotkov na naših straneh.Potrdi Več o piškotkih