Vas zanima informativna ponudba?

Sinhronizacija s poslovnimi programi

Vaš ”novi zaposleni”, ki je hiter, natančen in zanesljiv že od 49 eur/mesec

 

Smo v času, ko se z vsakim dnem posebej zaostrujejo razmere na trgu zaradi pandemije. Zato je prodaja na spletu še toliko bolj v ospredju kot je bila v času pred njo. Vse več kupcev se odloči za nakup preko spleta in če spletne trgovine nimate urejene, lahko kupca hitro izgubite.

 

Pogosti problemi, ki jih imajo spletne trgovine so, da ni vseh izdelkov na strani opremljenih z opisi, slikami, zalogami. Lahko se celo zgodi, da imate na spletu določene izdelke, ki jih v prodajnem program sploh nimate več. Novih izdelkov, ki pa jih imate, pa še niste uspeli objaviti in ste tako izgubili priložnost, da te izdelke postavite na trg takoj, ko jih prejmete. Preprosto nimate časa in volje. Vaše stranka pa so nezadovoljne, razočarane ali celo jezne in širijo slab glas o vas.

 

Zato je ažurnost podatkov ključnega pomena, da vaša spletna trgovina pridobiva na prepoznavnosti in kompetentnosti. Mnogi imajo poleg spletne trgovine tudi fizično prodajalno in je zato urejanje spletne trgovine še toliko bolj časovno omejeno. Tako trpi vasa fizična trgovina kot tudi spletna prodaja. V tem primeru mora administrator take spletne trgovine zaposliti še vsaj eno osebo, ki  ureja prodajni program na spletu in skrbi za ažurnost podatkov.

 

V Element Labu se zavedamo tega problema, s katerim se v večini spletnih trgovina soočajo prodajalci, zato smo naš razvoj in poudarek usmerili predvsem v OPTIMIZACIJO POSLOVNIH PROCESOV in razvili sistem, ki avtomatično sinhronizira prodajni program iz vašega poslovnega program v spletno trgovino. Z aktivacijo takšnega sistema boste pridobili na času in točnosti podatkov. Tu ne bo človeških napak, ki jih lahko ob prenašanju in ažuriranju povzroči še tako skrben in vešč administrator.

 

Prodani izdelek v fizični v trgovini se bo ažuriral na splet. Enako velja, če boste na spletu prodali izdelek in se bo nakup zabeležil v vašem poslovnem programu.

 

Sinhronizacijo podatkov omogočamo s poslovnimi programi:

 

 

Sinhronizacija s poslovnimi programi!!


Sinhronizacija s poslovnim programom Birokrat

Sinhronizacija s poslovnim programom Vasco Sinhronizacija s poslovnim programom SAOP Sinhronizacija s poslovnim programom Cekinček

Sinhronizacija s poslovnim programom Metakocka

Sinhronizacija s poslovnim programom Minimax Sinhronizacija s poslovnim programom Navision Sinhronizacija z xml ali csv

 

Povezave in uvozi

 

Birokrat 49 EUR + DDV / mesečno
Vasco 49 EUR + DDV / mesečno
SAOP 89 EUR + DDV / mesečno
Navision 89 EUR + DDV / mesečno
Cekinček 49 EUR + DDV / mesečno
MetaKocka 49 EUR + DDV / mesečno
MiniMax 49 EUR + DDV / mesečno
XML 49 EUR + DDV / mesečno
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
S klikom na POTRDI soglašate z uporabo piškotkov na naših straneh.Potrdi Več o piškotkih